עו"ד לענייני תאונות דרכים מוטי ארד לרשותכם

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

בכל פעם שאנחנו יוצאים לכביש, עלינו לזכור שגם אם אנחנו הנהגים הטובים ביותר בעולם או הולכי הרגל הזהירים ביותר, לא הכל נמצא בשליטתנו. כך, כאשר מתרחש הבלתי צפוי ואנו מוצאים עצמנו חלילה מעורבים בתאונת דרכים, הכאוס והבלבול שמגיעים בעקבותיה עלולים להוציא אותנו משליטה ואיזון. כדי להתמודד עם הסטרס, הפציעות והנזקים ולקבל את הפיצוי שמגיע לכם, פנו אל עו"ד לענייני תאונות דרכים, מוטי ארד שישמח לייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם אל מול המערכת הבירוקרטית הקשוחה, ולהשיב את זכויותיכם במלואן.

 

כיצד עו"ד לענייני תאונות דרכים, מוטי ארד יוכל לסייע לכם?

עו"ד לענייני תאונות דרכים, מוטי ארד למשל, הוא עורך הדין אשר למד והתמחה בעולם התחבורה ותאונות הדרכים. עבודתם של עורכי דין אלו מתפרשת על פני כמה מישורים:

  • חקירה יסודית – על מנת לייצג את מרשיהם נאמנה, על עורכי הדין לתאונות דרכים לאסוף כמה שיותר ראיות, דו"חות, הצהרות, צילומים, ניירת ועוד, התומכים בעמדת האדם אותו הם מייצגים. ככל שיהיה בידם יותר מידע, יוכלו להציע ייצוג הולם ומדויק שיוביל להצלחה.
  • הגשת תביעות – לאחר שנאסף כל המידע, הגיע הזמן להגיש את תביעות הביטוח, תוך הדגשת הנזקים שנגרמו מכל בחינה – תיקוני רכב, נושאים רפואיים, אובדן שכר, כאב פיזי ונפשי ועוד. כל פרט שכזה ישמש אותם לניהול המשא ומתן מול חברת הביטוח. במידה ותהליך המשא ומתן אינו מניב הסדר הוגן, עורך הדין יעבור לשלב הבא – תביעה בבית המשפט.
  • תהליך המשפט – מדובר בתביעה של גורם ציבורי ולא פרטי, כך שעורך הדין שייבחר יהיה חייב לא רק להיות בקיא בכל האותיות הקטנות אלא לדעת היטב כיצד לתקשר את המצב שלכם ובעיקר, כיצד להתנהל מול גורם ציבורי הפועל באופן שונה לחלוטין וכנראה מגיע עם סוללת עורכי דין מעולים.

 

מדוע חשוב לפנות לעורך דין מיד לאחר התאונה?

על פי עו"ד לענייני תאונות דרכים, מוטי ארד חשוב ליצור קשר עמו כמה שיותר מהר לאחר התאונה. התזמון הוא קריטי בכל הקשור לעניינים משפטיים וכשמדובר על תאונת דרכים, אפילו יותר. ככל שעורך הדין נכנס לתמונה מהר יותר, המשמעות היא שהראיות יישמרו וזיכרונות העדים יהיו טריים מספיק כדי לספק לו פרטים מדויקים. בנוסף, אל לכם לשכוח עד כמה חברות הביטוח עלולות להיות קרות בכל הנוגע לכסף שהם חייבים לכם, וככל שהזמן יעבור יהיה קשה יותר לגשת אליהן ולדרוש את המגיע לכם.

למעשה, ככל שתפנו מוקדם יותר אל עו"ד לענייני תאונות דרכים, מוטי ארד כך גדלים הסיכויים שלכם להשיג הסדר הוגן ומלא העונה על האינטרסים שלכם במלואם או לכל הפחות, על רובם. פעולה מהירה מאפשרת לעורך הדין לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על האינטרסים שלכם ולהשיב את זכויותיכם ללא פשרות.

תוכן עניינים

אודותינו

המשרד שלנו ותיק ומוביל בתחומי דיני התעבורה. במשרד תמצאו צוות בעל ניסיון רב, בקיאות משפטית מרובת שנים בדיני תעבורה ותאונות דרכים, יחס אנושי לצד גישה מקצועית בלתי מתפשרת.

אנו שואפים לספק לכם שירות אישי המותאם במיוחד לכם, כך שתוכלו להרגיש בטוחים בידיעה שאתם מקבלים ייצוג משפטי מהשורה הראשונה.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

עורך דין מקצועי לתחום תעבורה בירושלים

עורך דין מקצועי לתחום תעבורה בירושלים

כשמדובר בעבירות תעבורה בירושלים, עמידה של עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה יכול לעשות את כל ההבדל. בין אם אתה עומד בפני דוח מהירות, אישום DUI או כל עבירת תנועה אחרת, עורך דין מיומן יכול לעזור לנווט את ההליך המשפטי ולהילחם על זכויותיך.

למאמר המלא »
גורם משפטי לדיני תעבורה

גורם משפטי לדיני תעבורה

משרד עורכי דין תעבורה מתמחה בטיפול בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה ותאונות. משרדים אלו מעסיקים עורכי דין מנוסים הבקיאים במורכבות של חוקי התעבורה והתקנות. כאשר אתה מתמודד עם סוגיה משפטית הקשורה לתעבורה, חיוני להיעזר במשרד עורכי דין תעבורה בעל מוניטין כדי להבטיח שזכויותיך מוגנות ושתקבל ייצוג הוגן בבית המשפט.

למאמר המלא »
דרכים להימנע מחרימות בתנועת הרכב

דרכים להימנע מחרימות בתנועת הרכב

אחת הדרכים החשובות ביותר להימנע מעבירות תעבורה היא להישאר ערניים וממוקדים בזמן הנהיגה. הימנע מהסחות דעת כמו שימוש בטלפון, אכילה או כוונון הרדיו. שמירה על עיניך על הכביש ומודעות לסביבתך יכולה לסייע במניעת תאונות והפרות.

למאמר המלא »